Küsimus-vastus - Remhol.ee

Selliste probleemide tekkepõhjuseid on palju. Vahel on nad täiesti tavalised: nagu BIOS patarei tühjaks saamine või kontaktidel ning mikroskeemidel kogunenud tolm. 

 

Enam-vähem sama tihti esinevad ka järgmised rikked:

 

  • Elektertoite puudumine (võrgufiltri või pistikupesa rike, kaabli kahjustus);
  • Ebapiisav sissetulev pinge (probleem võib peituda arvuti toiteplokis);
  • Kaablite kahjustused, kontakti rike pistikutes;
  • Ebapiisav BIOS patarei pinge;
  • Lühis mingis arvuti komponendis;
  • Lülitusahela rike;
  • Toiteklahvi rike;
  • Staatilise laengu kogunemine.

Meie spetsialistid teostavad kiiresti diagnostikat ning kõrvaldavad rikke.
Suurem osa detailidest on olemas, mis oluliselt kiirendab remondi kulgu.

Seadme sisselülitamisega võib kaasneda vastav müra, kuid ekraanile ei teki informatsiooni. Esimese asjana kontrollitakse toitejuhtmeid. Kui nad on kahjustada saanud, siis neid vahetatakse. Proovitakse süsteemiplokiga teist monitori ühendada. Kui pilt ikka ei ilmu, siis tegemist on videokaardi, operatiivmälu, emaplaadi rikkega. Meie teeninduse spetsialistid saavad ka selliste keeruliste riketega hakkama. Eelnimetatud varuosad on alati olemas, mistõttu ei pea klient kaua ootama.

Ei soovitata paigutada arvutit pehmetele pindadele nagu diivanid või tugitoolid. See häirib jahutussüsteemi tööd. Õhk ei jahuta enam komponente, mistõttu sülearvuti kuumeneb üle ja lülitub järsku välja. Samuti tekitab see lisa müra. Sellisel moel toimib protsessori kaitse ülekuumenemise eest. Paika pandud temperatuurini jõudmisel lülitab süsteem sülearvuti välja selleks, et see katki ei läheks. 

Ülekuumenemist on märgata siis, kui seadme detailidesse on kogunenud tolm. Mustus on üks peamistest tehnika riknemise põhjustest. Spetsialistid soovitavad puhastada kontakte ja mikroskeeme tolmust, vahetada termopastat iga 2 aasta tagant. Nii peab arvuti mõned aastad rohkem vastu. Võimsad mänguarvutid nõuavad tihedamat teenindamist. Meie teenindus kõrvaldab kiiresti ülekuumenemise põhjuseid. Kasutame kvaliteetseid materjale ning teostame tööd ööpäeva jooksul.

Sellised tunnused viitavad kõige sagedamini kõvaketta rikkele, millega kaasnevad kõvakettal säilitatavate failide killustatus. Sellisel juhul paiknevad andmed mälus kaootiliselt. Süsteem peab kulutama rohkem aega päritud informatsiooni leidmiseks. Protsessori ülekoormamise põhjuseks on reklaamvara ning pahatahtlikud koodid. Sellises olukorras ei ole arvuti võimeline võtma vastu ning töötlema kasutaja päringuid. Süsteem jookseb kokku või töötab ääretult aeglaselt. Sülearvutid on aeglased ka väljendatud ülekuumenemise korral.


Meie töötajad lülitavad arvuti sisse, testivad seda ning tuvastavad mistahes rikkeid. Meie pakume operatsioonisüsteemi uuesti paigaldamist andmete säilitamisega, viiruste eemaldamist, detailide puhastamist tolmust.

Paljud kasutajad puutuvad kokku sellega, et seade ei tööta akuga. Sülearvuti lülitub sisse ainult siis, kui ta on vooluga ühendatud. Lisaks võib aku mitte reageerida laadimisseadme ühendamisele. Rike seisneb enamasti akus endas, toitepistikus või emaplaadi kontrolleris. Meie spetsialistid tegelevad uute akude paigaldamisega, laadimisseadmete valimisega, sülearvuti oluliste osade vahetamisega. Remont teostatakse kvaliteetselt ning võimalikult lühikese aja jooksul.

Sellisel juhul tuleb seade kohe voolust välja lülitada, kui see on väljavõetav, siis võtta aku välja. Sülearvuti tuleb keerata ekraaniga allapoole selleks, et vedelik ei satuks oluliste detailide peale. Soovitatakse viivitamatult seade hooldusteenindusse viia. Nii minimeeritakse vedeliku sattumisest tekkiv kahju ning arvuti remont saab olema soodsam. Meie teeninduse spetsialistid pesevad detaile keemiliste ühenditega ning kuivatavad neid. Vajadusel asendatakse viga saanud komponendid.

See seade on mängu ajal suure koormuse all. Tihe juhtkangi kasutus viib nuppude, pistikute ning analoogpulkade riketeni. Aktiivse mängu korral kuluvad detailid kiiresti. Kõige sagedamini saavad viga analoogpulgad. Sellisel juhul ei reageeri enam juhtkang kasutaja käskudele, hakkab iseseisvalt kõrvale kalduma. Meie teeninduses lahendatakse sellist probleemi kiiresti. Praktiliselt kõik detailid on saadaval, mistõttu teostatakse remont päeva jooksul.

See on kõige sagedamini esinev mängukonsoolide rike. Nii nagu teisedki seadmed vajavad konsoolid regulaarset hooldust. Termopastat vahetada ning tolmu eemaldada tuleks mitte vähem kui 1 kord 2 aasta sees. Kui selliseid protseduure teostati ammu, siis viige oma seade teenindusse. Meie töötajad puhastavad konsooli tolmust ning kannavad uut termopastat. Selline protseduur kestab alla tunni.

See on sagedasim probleem, millega remondi spetsialistid kokku puutuvad. Esineb mitut tüüpi defekte. Näiteks kuvab konsool värelevat häiretega pilti. Vahel puudub pilt, kuid esineb heli. Teatud olukordades põlevad sisselülitamise indikaatorid, kuid videot ega audiot ei esine. 

 

Kui selline probleem juhtub PS4 konsooliga, siis tihtilugu avastatakse HDMI-kaabli, pistiku, mikroskeemide või teiste emaplaadi komponentide rikke. Meie keskuses on olemas kõik mängukonsoolide kontrollerid ning pordid. 

#BBD0E0 »

Seade lõpetab andmekandjatelt andmete lugemise siis, kui laserpea läheb kati. Põhjuseks on tolm, mis koguneb detaili prismal. Vahel pea ise põleb läbi. Konsoolidel on erinevad plaadimängija mudelid. Seetõttu on laserpead erinevad. Varuosa hind sõltub mudelist, mistõttu detaili vahetamise maksumused on erinevad. Kõik laserite mudelid on meil olemas, mis tähendab, et mängukonsooli remont võtab aega alla tunni.

Puuteekraaniga telefonid on funktsionaalsed ning mugavad, mistõttu on  nad nii populaarseks saanud. Sellegipoolest on seadmete ekraan üsna õrn. Hooletu kasutamise korral puutub kasutaja kokku tihti esineva probleemiga, milleks on seadme ekraanil tekkivad praod. Kaitsekiled ning -klaasid ennetavad katkiminekut, kuid 100%-list garantiid nad ei anna.

 

Ekraanivahetus on kõige nõutum teenus teenindustes. Juhtub nii, et kahjustada saab ainult väline puuteekraani klaas, kuid ekraan toimib edasi. Mõned nutitelefonide mudelid on sellise ülesehitusega, et on võimalik ainult puuteekraani vahetada. Uus klaas paigaldatakse spetsiaalse aparaadiga.

 

Vahel ekraan ise lakkab töötamast, mille tulemusel ei ole ekraanil pilti. Sellisel juhul on tarvis kogu moodulit asendada. Mõningates nutitelefonide mudelites vahetatakse puutesensorit ning ekraani üksnes komplektina. Kukkudes võivad ka telefoni mikroskeemid kahjustada saada. Kui seade ei ole lüüa saanud, ekraanil ei esine mõrasid, kuid puutesensor ei reageeri puudutustele või täidab valesti käske, siis kõrvaldatakse probleem uuendamise või seadete alghäälestamisega.

On palju põhjuseid, miks selline probleem tekib. Alustada tuleb kõige levinumast, milleks on laadimisseadme katkiminek. Vahel on rike (viga saanud kaabel) silmaga tuvastatav. Koduloomad võivad juhtme läbi närida. Isolatsiooni terviklikkus saab kahjustada ka mööbli surve all. Võib proovida vahetada juhet. Kui laadimist ikka ei toimu, siis proovitakse teist adapterit ühendada.

 

Ka pistik võib olla viga saanud. Piisab teise elektripunktiga ühendamisest. Kui juhe on kahjustatud või kokku surutud, proovitakse viga saanud osa välja lõigata ning mantli all oleva südamiku ühendada. Pärast remonti kaetakse kaabel isoleerlindiga.

 

Ka akut ennast on vaja üle vaadata. Pikaaegse kasutamise korral see paisub ning lõpetab laengu kogumise. Olukord on ohtlik, mistõttu on tarvis kiiremas korras akut vahetada. Aku eluiga ei ületa 5 aastat. Ei ole mõistlik liiga vanu akusid parandada, kuna telefon hakkab liiga kiiresti tühjaks saama või ei hakka aku üldse laengut koguma. 

 

Tihti esineb veel üks probleem: indikaator näitab laadimist, kuid seadme seisund ei muutu. Aku ei reageeri voolule. Nutitelefoni operatsioonisüsteem aga ei tuvasta probleemi.

 

Kaasaegsete telefonide puhul ei saa iseseisvalt võtta aku välja ning seda vahetada. Sisseehitatud akuga nutitelefoni lahtivõtmine on väga keeruline. Seetõttu soovitatakse viia rikkis seadmed teenindusse. Spetsialistid valivad välja õige aku ning teostavad kiiresti vahetuse.

Seadmel on võimalik blokeering maha võtta, piisab ainult seadete alghäälestamisest. Sellisel juhul aga kaovad kasutaja failid. Koos nendega kustutatakse ka parool. Meie teeninduse töötajad aitavad teie seadet taastada.

Seadmel on võimalik blokeering maha võtta ilma, et kaoksid kasutaja failid. Pärast sellise protseduuri teostamist määrab klient uue parooli. Meie teeninduse töötajad aitavad õigel ajal informatsiooni säilitada ning turvaliselt koodi vahetada.